Idealny kandydat na to stanowisko powinien posiadać wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy w administracji publicznej oraz minimum 5-letni staż pracy. Wśród wymagać jest m.in. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera oraz umiejętność redagowania pism urzędowych.
Do zadań pracownika należeć będzie m.in. obsługa sekretariatu urzędu, prowadzenie rejestru pism wpływających do urzędu oraz wydawanie delegacji służbowych pracownikom.
Zobacz także: Praca w Kole - Aktualne oferty
Kandydaci muszą złożyć pisemną koncepcję pracy na stanowisku podinspektora ds. kancelaryjnych, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV oraz inne dokumenty aplikacyjne.
Rekrutację przeprowadzi komisja powołana przez burmistrza. Postępowanie kwalifikacyjne polegać będzie na analizie dokumentów, ogłoszeniu listy osób spełniających wymagania formalne, sprawdzeniu wiedzy kandydatów w formie pisemnego testu oraz rozmowie kwalifikacyjnej z 5 osobami, które zdobyły największą liczbę punktów w teście.
Wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Kole do 7 kwietnia 2015r. Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości 13 kwietnia 2015r.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Kole.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?