Dzięki temu objedziemy obwodnicą całe Leszno, zaś z Radomicka do samego Wrocławia dojedziemy już trasą ekspresową. Przypomnijmy, że niedawno oddano do użytku odcinek Leszno – Kaczkowo. Nadal jednak trwają prace na trzech ostatnich odcinkach.
Do końca tego roku przejezdny powinien być też odcinek Poznań – Wronczyn, na którym już teraz jest wielomiesięczne opóźnienie.
– Wykonawca zadeklarował, że do końca roku będzie przejezdna co najmniej jedna jezdnia, co oznacza, że ruch odbywałby się po niej w obu kierunkach po jednym pasie w każdą stronę. Postęp prac jest jednak niesatysfakcjonujący. Umowa z wykonawcą przewiduje zakończenie prac 17 października i od tego okresu naliczane będą kary umowne – mówi Alina Cieślak.
Zgodnie z planem postępują za to prace na dwóch pozostałych odcinkach, czyli Wronczyn – Kościan oraz Kościan – Radomicko. Tam prace są zaawansowane w ok. 35 proc. i powinny zakończyć się w trzecim lub czwartym kwartale 2019 roku.
SPRAWDŹ:
S5 z Wrocławia przez Poznań do A1 oraz S6 z Koszalina do Szczecina. Polska sieć dróg szybkiego ruchu w ciągu 2 lat ma wzbogacić się o kolejne pełne połączenia:
Źródło: TVN Turbo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?