MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Fundacja Może Być Lepiej zorganizowała Dzień Matki

Fundacja Może Być Lepiej zorganizowała Dzień Matki

Cenny dar otrzymała biblioteka w Radomiu. To historyczne dzieła [ZDJĘCIA]

Cenny dar otrzymała biblioteka w Radomiu. To historyczne dzieła [ZDJĘCIA]

Polecamy

Przychody firm zgodne z przewidywaniami lub większe. Raport Intrum

Przychody firm zgodne z przewidywaniami lub większe. Raport Intrum

Tu woda jest najczystsza. 9 najbardziej zachwycających plaż Europy

Tu woda jest najczystsza. 9 najbardziej zachwycających plaż Europy

Klęska na maturze z historii. Poziom rozszerzonych egzaminów przerasta maturzystów

Klęska na maturze z historii. Poziom rozszerzonych egzaminów przerasta maturzystów