Burmistrz Kłodawy ogłosił nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie. Idealny kandydat na sekretarza powinien posiadać wykształcenie wyższe administracyjne i legitymować się co najmniej czteroletnim stażem pracy na stanowisku urzędniczym.
Wśród wymagań dodatkowych: znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, zamówień publicznych, funduszy europejskich - potwierdzone odpowiednimi dokumentami; doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi, umiejętność obsługi komputera oraz posiadanie uprawnień do wykonywania zadań z zakresu służby bhp.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie ul. Dąbska 17, pokój nr 10 - sekretariat, I piętro, lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO”, do 13 lutego 2014 r., do godz. 15.00.
Szczegóły o naborze na stronie BIP UMiG w Kłodawie.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?