Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie. Konkurs na sekretarza gminy

GB
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie - Do 13 lutego 2014 roku (czwartek) można składać dokumenty w ogłoszonym właśnie konkursie na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze. Poszukiwany - sekretarz gminy.

Burmistrz Kłodawy ogłosił nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie. Idealny kandydat na sekretarza powinien posiadać wykształcenie wyższe administracyjne i legitymować się co najmniej czteroletnim stażem pracy na stanowisku urzędniczym.

Wśród wymagań dodatkowych: znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, zamówień publicznych, funduszy europejskich - potwierdzone odpowiednimi dokumentami; doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi, umiejętność obsługi komputera oraz posiadanie uprawnień do wykonywania zadań z zakresu służby bhp.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie ul. Dąbska 17, pokój nr 10 - sekretariat, I piętro, lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO”, do 13 lutego 2014 r., do godz. 15.00.

Szczegóły o naborze na stronie BIP UMiG w Kłodawie.

Gmina Kłodawa - Aktualności

Masz swoje zdanie i chcesz się nim podzielić? Napisz o tym na naszym FORUM

Widziałeś coś ciekawego Chcesz nas o czymś poinformować? Napisz do nas: [email protected]

Kolo.naszemiasto.pl Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kolo.naszemiasto.pl Nasze Miasto