Idealny kandydat na to stanowisko powinien posiadać wykształcenie wyższe, minimum 5-letni staż pracy w administracji publicznej oraz ukończony kurs archiwalny. Wśród wymagań jest m.in. znajomość przepisów: prawa pracy, w sprawie wynagradzania pracowników oraz ustawy o samorządzie gminnym.
Do zadań pracownika należeć będzie m.in. prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowanie i wydawanie świadectw pracy, kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych.
Zobacz także: Praca w Kole - Aktualne oferty
Kandydaci muszą złożyć pisemną koncepcję pracy na stanowisku inspektora ds. kadrowych, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV oraz inne dokumenty aplikacyjne.
Rekrutację przeprowadzi komisja powołana przez burmistrza. Postępowanie kwalifikacyjne polegać będzie na analizie dokumentów, ogłoszeniu listy osób spełniających wymagania formalne oraz rozmowie kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Kole do 17 kwietnia 2015r.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Kole.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?